Ethnic Print

11.5.12

Balenciaga bag Jennyfer long dress H&M white cardigan and sunnies
Pictures by Roberto Leal

Suddenly summer arrived in Milan, the heath came, making my days brighter and the sun is the warmer ever.
The other day I couldn't decide if it was warm enough to go out with bare legs; this is why I chose this cute dress with ethnic print I got from Jennyfer, when I went to one of their shop for being a stylist for their "Social Looks" experiment (I've already talked about this on my FACEBOOK PAGE). The dress matched perfectly with my pomegranate Balenciaga and with the new biker boots (I like to match long skirts with biker boots as I did in FLORENCE)
What do you think of the result?
I really like these pictures for their freshness :)
A little reminder: you have still few days to win a python clutch like mine HERE.
Have a nice day!


All'improvviso l'estate è giunta a Milano, il calore e l'afa sono arrivati, rendendo i miei giorni più luminosi e il sole è il più caldo di sempre.
L'altro giorno non riuscivo a decidere se fosse caldo abbastanza da andare in giro con le gambe scoperte; ecco perchè ho scelto questo abito carinissimo con stampa etnica trovato da Jennyfer, quando sono andata ad uno dei loro negozi in qualità di stylist e blogger per l'esperienza dei "Social Looks"  (vi ho già parlato di questo sulla mia FACEBOOK PAGE). Il fvestito si combinava perfettamente alla mia Balenciaga color melograno e con i biker boots nuovi (mi piace indossare gonne lunghe con i bikers come ho già fatto a FIRENZE)
Cosa ne pensate del risultato?
Adoro queste foto per la loro freschezza :)
Ps: avete ancora pochi giorni per provare a vincere una clutch pitonata come la mia QUI.
Buona giornata!