Urban

21.5.12


Zara leather jacket H&M pants, glasses and necklace Aftershock bag (from London) Jennyfer tee
Pictures by Roberto Leal


I can finally post these pictures we took the other day in one of my favorite places of Milan: Garibaldi-Repubblica, a project that is changing the scenery of the city. The contrast between old buildings and these new ones that are mostly under construction creates a unique landscape.
Lately I am spending my days walking in the city and losing myself in admiring interesting views; if you live in a quite big city like Milan I think you should always find the time to go around and enjoy the place you live in.
However, I wanted to show you here my new crazy haircut and I think that the really urban (and windy) location was perfect for it.
I used strong colors like black and military green that match faultless with my hair and a touch of color.
What do you think?


Posso finalmente postare le foto che abbiamo scattato l'altro giorno in uno dei miei posti preferiti a Milano: Garibaldi-Repubblica, un progetto che sta cambiando lo scenario della città. Il contrasto tra edifici antichi e questi nuovi che sono per lo più sotto costruzione ci danno la possibilità di ammirare un panorama unico.
Ultimamente sto passando i miei giorni camminando per la città e perdendomi in scorci interessanti; se vivete in una città abbastanza grande come Milano penso che dovreste sempre trovare il tempo di andare in giro e godervi la vostra città.
Comunque, volevo mostrarvi qui il mio nuovo taglio pazzo e penso che il contesto urbano (e ventoso) sia perfetto per questo.
Ho usato dei colori forti come il nero e il verde militare che senza sforzo si combinano con i miei capelli e un tocco di colore.
Cosa ne pensate?


@OntomyWardrobe