5 Things About Me

13.1.13

Zara black turtleneck sweater
H&M jeans
Daisy Earrings thanks to Evita Peroni (check out their Sales HERE)
Metal toe cap boots from Asos.com

EN 5 things (you probably don't know) about me:
1- I am unpredictable... That's why the other day I was bored, I went out and came back home with this hair color. Anyways...My hair are a work in progress for now, so feel free to tell me how ugly is this nuance.
2- I am kind of a geeky person. I like studying, I like playing video-games especially if I can discuss about them with my boyfriend and lately I started liking japanese anime a lot.
3- I've always had a B plan for my life: my secret dream is to open a chiringuito on the beach of a carribean island and spend my days in front of the ocean.
4- I cry too easily... Luckily for me I've never had many serious reasons to cry, but that does not mean I don't. A movie, a song, a poem... I try to hide it but anything can put tears in my eyes.
5- I love changing. Renovating is something I can't live without. I literally throw in the garbage everything that's old and no longer useful. I also don't think that keeping objects related to our memories helps keeping those memories alive. In few words: I like living in the present and I believe that life is a process in which we should be always trying to improve ourselves.



IT 5 cose (che probabilmente non sapete) su di me:
1- Sono imprevedibile... Ecco perchè l'altro giorno ero a casa annoiata, sono uscita, e poi sono tornata a casa con questo nuova tinta. In ogni caso non vi preoccupate, i miei capelli sono in "work in progress" per ora, quindi sentitevi liberi di dirmi che questa nuance è bruttissima.
2- Sono un po' "geeky". Mi piace studiare, mi piace giocare ai videogiochi, specialmente se posso discuterne con il mio ragazzo, e ultimamente mi sto appassionando agli anime giapponesi.
3- Ho sempre avuto un piano B per la mia vita: il mio sogno segreto è sempre stato quello di aprire un chiringuito sulla spiaggia di un'isola caraibica e passare le mie giornate di fronte all'oceano.
4- Piango facilmente... Fortunatamente non ho mai avuto molte ragioni serie per cui piangere, ma questo non significa che io non lo faccia. Un film, una poesia, una canzone... Cerco di nasconderlo, ma parecchie cose mi mettono le lacrime agli occhi.
5- Adoro i cambiamenti. Rinnovare è la parola chiave. Butto via letteralmente tutto ciò che è vecchio e non più utile. Allo stesso modo non credo che conservare oggetti legati a dei ricordi ci aiuti a mantenere le nostre memorie vive. In poche parole: mi piace vivere nel presente e credo che la vita sia un processo durante il quale dobbiamo essere sempre concentrati nel migliorare noi stessi.

@OntomyWardrobe